Friday, July 1, 2011

terima kasih MARA!!

kemarahan aku td telah di ubati oleh pihak MARA...tq la coz tahu beta d amat kekeringan duit..da idup kat KL ni bukan mudah weh...lau duk kat KELANTAN tuh..konpem 2 leh hidup..best wooo duk kat negeri Serambi Mekah ni weh...pasal makan toksah cakap la..mmg murah weh..nk plak kat umah aku..nasi bungkus kat umah ade lagi hrga rm1.00..nasi lemak beb..stakat nk alas perut wktu pg bleh r..cukup wat aku mengantuk d pagi hari dngn mkn nasi lemak...hahaaha..

bulan nih aku maybe dapat elaun praktikal jugak..kire ok la tuh..duit MARA support makan, duit umah..bajet mcm duk umah sewa lak nk byr wit sewa umah..weh, lau duk ngn makcik sekalipun,kna hulur jugak weh..die bg mkn n byr duit letrik tuh pkai duit jgak weh..nk plak kemudahan die bg mmg superb weh..bilik aku ade aircond kot..lau sewa umah, blum tntu ade tilam or katil...nk plak aircond, mmg harapan la ann.. so aku akan gunakan duit aku nih dngn cukup berhati2 ( hakikatnya mama selalu cakap aku nih jimat orgnya)..hahahaa..

KENA JIMAT CERMAT!!!!!
nk tgk dngn jelas klik kat gmbr...


No comments:

Post a Comment