Tuesday, July 5, 2011

Membilang Hari...

salam..memandangkan aku rase happy ckit pg nih, aku saje je nk menggedix ai nih..hhahaha..tetibe ase rindu kat family..ehem2..alamak..omsick la pulak..sedar xsedar da dekat tujuh mggu aku duk kat KL..sedar xsedar, da nak masuk 6 bulan abg Wan kat Pulapol...da nk abis da..sedar xsedar jugak, da masuk setahun aku knl abg wan...

berbalik kepada tajuk entry k..lam entry yg lepas, aku ade gtau kan yg aku akn balik..tp bukan ke kampung halaman...tp ke Kuantan..Kuantan tuh rumah kakak aku @ achik... memandangkan aku nih rapat dngn mama a.k.a anak manja...mama n angah juga akn ke kuantan jugak hjg mggu nih..knapa aku cakap aku nih ank mnja?
asalnya aku xperasan tau..bile achik gtau kat FB bru aku perasan weh..yea la, kemana aku kna cmpak mesti mama g antr..msuk ahmad maher g antr, msuk Mrsm g antr, wat persediaan , masuk U, wat praktikal pun g antr..ala..bukan aku mintak..tp mama sendiri yg nk hntr..katenya xbrani nk lepas aku g KL sorg2..adoii..walhal aku nih duk hostel dri form 1 lg..hadoi..

ai nih da 5hb..maksudnya ade 3 hari lg aku akn g kuantan..ade agenda lain sebenarnya..aku, mama, angah , achik akan menghadiri majlis pertauliahan abg wan ( ayt skema ok)...huhuhu..lupe lak..abg Wan akn passing out ai sabtu nih..9hb 7.. since his family xdpt dtg, mama akn wakilkan..huhuhu..adik pun nk ikut, tp kerja..so sad adik..hahaha...mama nih sporting abis la..boifren ank d jga mcm ank sendri..adoi...

moga2 dijodohkan dngn abg Wan..

bile rindu, xde kerja..edit gmbr ok!

p/s xbpew nk jiwang sngt arinih ok..

No comments:

Post a Comment