Friday, July 8, 2011

Menunggu Detik Itu...

salam n hye everyone..
sowwi..lama ckit xupdate...hahahahaa...2 ari yg lepas aku busy ckit..supervisor aku kna g workshop..kebetulan plak nk kna courier barang kat Miri..sape yg kna bertanggungjawab? aku la memandang aku nih dept safety, jdik aku la kna handle coz parcel yg nk antr tuh life jacket ngn coverall tuk offshore kat Miri...sepatutnya bnde tuh secretary yg hanlde tp die busy..so akutolong la handle..packing2 life jacket (walhal da siap packing) tuk pastikan jumpal yg nk antr tu cukup..intern nih cukup mngajar aku cmner nk communicate ngn org..nak handle bnde lam waktu yg singkat (urgent)

tutup cter pasal tuh..aku nk cter pasal tjuk entry tuh..arinih 8hb...maksudnya aku akan balik Kuantan arinih tepat jam kul 4..alamaknya aku blah awal la...lunch trus balik..hahhha..supervisor aku cakap ok je bile aku gtau aku nk blah awal..

wat sedeh aku beli tiket bas weh..burn duit aku rm22.10 coz staff pat aku kerja nih ajak balik ngn die..die nnk balik kuantan gak coz nk jumpa ank bini die...nk dtg KL pun die suh naik ngn die..huhuhu..aku pun sengal xtnya dulu..hahaha....xsabar nk balik kuantan..jumpa mama..

memandangkan mama datang jugak, abis barang2 kat umah aku pesan suh bwk datang..mama siap wat kek kat abg wan...waduh..begitu skali..

achik plak sip beli bunga bagai lagi..hadoi..malu la aku...sape punya pakwe nih..

p/s segan plak aku ngn family sendiri...waaaaaa...

No comments:

Post a Comment