Friday, July 1, 2011

marah x bile aku wat 'taik' kat ko???

I get angry when someone judges me unfairly like sometimes people think they know a lot of things about me or my personal life.  Basically, the truth is they don’t know anything..(*sigh*) ni yg aku hangin pg2 nih..xpasal2 mood aku hilang separuh gara2 kna marah ngn mama...yg pasti bukan salah aku...eeeeeeeeeee......geram tul...mana aku xmarah weh..tp ngn makhluk Allah sorg nih..aku wat baik ngn die, die wat taik plak ngn aku...nk je cepuk kpala die nih..meh aku story mory ckit...

aku ade sorg 'kakak' la..kitorg baik la sejak setaun yg lepas maybe..kitorg contact tnpa pengetahuan abah..tp mama tahu la..kitorg adik beradik selalu la antar mesej kat 'kakak' tuh..mcm geli je aku nk pggil die 'kakak' lepas pkir ape yg die wat aku..dem!!! yg jdi aku marah nya, die boleh gtau bapak aku yg kitorg contact..xpyh la gtau...ska ati plak die wat cter yg aku gtau kat die yg achik aku nk khwin lps raye nnti...agak2 la weh nk lau nk tunjuk kite nih selalu berhubung..tp xyah la nk sebar cter yg aku gtau die pasal achik nk khwin..wat pe aku nk cter kat die bnde yg xpasti lagi..sengal gler minah nih..

as usual, aku akn kol mama pg2 tuk tnya khabar...seperti ari nih..tp angin mama xbpew elok trus sound aku..yea la..bapak aku gtau mama nape xgtau achik nk khwin..die cakap 'kakak' tuh gtau die..cinabeng..aku xmesej pun ngn ko..ko wt cter plak..

sekarang aku da tawar ati nk ajak ko kuar..bru ingt nk rapatkan hubungn ko..ko plak wat taik kat aku..siye2 je aku anggp ko nih baik..blah la ko..

p/s..aku xrapat ngn bapak aku..kitorg adik beradik sumer rapat ngn mama coz mama yg besarkan kitorg..

No comments:

Post a Comment