Tuesday, July 5, 2011

pipit dan enggang xbleh terbang bersama ke??

haaaaaaaaa....kali ini sesi luah perasaan..aku bajet panas smpai ke petang..upernya ribut petir d tgh hari...kenapa aku cakap cm tuh..yea la..aku bajet ari nih ok je..tp thgari td aku da truk kna bantai ngn org P******s..seperti yg aku bgtau sebelum nih..aku ade task yg Sv aku suh wat iaitu amik smart card..jadi aku pun call la org tuh..xberjawab lgsung..aku gtau la sv aku..die suh aku call manager department tuh..aku ape lg..da call staff bawahan xmo agkat, aku call bos la senang cter..aku pun tau procedur weh..

dapat la aku knl org besar2 P******s..peramah gler...aku pun d escot naik ke level 23 n die bawa aku jumpa org yg sepatutnya aku jumpa..amboi..staff die nih depan boss bukan main cakap lembut...bile boss blah..tunjuk taring..okeh, company aku nih contractor..die client kitorg..tau la korg nih client..at least cakap la lembut2..pas tuh bile tau aku nih trainee..layan aku cm nk xnk je..wat the hell...kite kan da besar..spatutnya train aku mcm pekerja la..bukan bdk suruhan...ngeng btul..pas tuh duk marah2 aku..aku just wakil je weh..nape lak nk marah aku..

apa salahnya kite treat org tuh selevel ngn kite..


mentang2 la pipit tuh kecik,ko sebagai enggaang xleh la wat sombong...asal usul ko same jugak...spesis burung..

No comments:

Post a Comment