Friday, August 13, 2010

happy kah aku sekarang????

salam.. lamanya xupdate blog..hahahaha..sowwi la ek..biasala lau da msuk kliah blik, busynya memanjang..hahahaha...

spanjang masuk kliah ni..alhamdulillah program aku da selesai..penat jugak jdik HOD program ek..yea la..event aku nih kait ngn anak yatim..CHARITY DRIVE WITH SCHLUMBERGER..BRING THEM HAPPINESS....lega ase..sumer sumbangan dpt d agihkan kpada anak2 yatim segamat...punya la jauh tmpat tu dri u aku..hahahaha..program tuh 31 julai ai tuh...bnyk bnde yg kitorg wat kat sana..gotong royong..makan sama2 ngn diorang...tu la 1st time aku masuk umah anak yatim..sedeh pun ade gak..dorg kcik2 da xde parents...nasib baik
aku still lg ade mama n abah...:))

7 n 8 ogos lak..aku ade family day..erm..happy jugak la..best glew..hahahaha..release tensen aku..hahaha...budak2 kos aku mmg spoting habis la...hikhikhik....:)) bbq nite yg best..camp fire yg hebat glew...congrat to wan ahmad..director yg hebat

No comments:

Post a Comment