Sunday, June 27, 2010

i hate u damn much!!!

salam...sowwi lama xupdate blog..aku terlalu busy k n xde mood nak tulis pepe lam blog..sepanjang cuti sem nih ak wat part time kat taska belakang umah aku..jdik babysitter..tp aku da resign semalam.. :((

aku xtau kenapa hati aku sakit malam nih...mungkin aku rase aku d khianati wak kali kedua dari org yg sama..memang satu kesilapan yg bodoh yg aku ciptakan sendiri..iaitu kembali kontek dgn org yg penah lupakan aku kerana seorg pmpuan...mgkin ini titik penhujung hubungan aku ngn die..aku kna nekad dng ape yg aku pikirkan..aku xkan kalah lagi..aku maafkan die..n aku cuba tuk melupakan die...ya allah bantulah hamba mu ini...

thanks to all kwn2 aku yg menasihati aku...aku xkan lpa pesan korg...thanks coz owez dng aku...tolong bantu aku..

ya allah..aku bersyukur krana Engkau tlh mnyedarkan aku dri kealpaan dunia nih..moga ko tenangkan ati aku tuk meneruskan perjuangan aku d bumi mu ni..permudahkan lah urusan hambamu ni tuk mnjadik khalifah d bumi ini...berikan la kekuatan kpada aku tuk melupakan die..dan Engkau bahagiakanlah dia dng pasangnnya...

No comments:

Post a Comment