Friday, May 21, 2010

sOWwi LaMa X UpDaTe!!!

salam buat semua..xlupa jgak salam 1Msia..huhu..kan da kate..lau da stat rest dri update blog..mmg mlas la nak update..sowwi k..bukan sngja xnak update..bnyk bnde berlaku lam sebulan nih...

meh nak habaq mai...hujung bulan april ai tuh..24hb smpai 3ohb aku ade geology trip around 1msia la jgak...bnyk bnde aku bljr sepanjang smggu tuh..bnyk pngalaman yg aku dpt..yea la..kata mama pengalaman xdpt cari kat psr mlm kan...hahahaha..mama2..sgguh pndai motivate anaknya,..

sepanjang smggu geology trip..aku pling ska skali time duk kat perak..hotel die best glew...sempat gak aku try nasi lemak aym kmpg kat ipoh..katanya pling tersohor kat perak..mau x nya..nasi lmk + teh o ais..aku kna charge rm9.00..siot glew..hahahaha...kat kedah pun best gak..satay rm 0.35 secucuk..murah glew...

1hb mei..aku bertolak blik umah..home sweet home...aku xsempat nak update blog coz..phm2la lau duk umah..lptop nih smpan lam blik je la..lgpun angah aku nk pinjam aku pnya lptop n broadband..aku pun bg je la..e2 sbab aku xonline lma..

sekarang aku online pun coz aku dpt bb bru..hahahahha..makacih angah n mama,...kerana bermurah hati ngn ude..hikhik...

k la..aku stop dulu..mau layan lagu plak..cry on my shoulder...huhuhu..sowwi k..lma x update...

No comments:

Post a Comment