Thursday, April 22, 2010

LaPaR!!! LaPaR!!!


salam...cam rajin plak aku nak tulis malam nih..hahhaha...(n_n)
hari ini aku meneruskan perjuangan aku packing barang..siot glew..letih yg amat sngt kot...tp smpai sekarang xsiap..aku da pnt la...kemas bukan mkin teratur..makin semak lak blik aku..wakakka

hari ini aku kuar g bli tiket nak blik umah..hahaha...nak balik 1hb..tp ari nih da bli...xcited glew..hahaha...

aku sngt lapar d kala ini..waaaaaa..makann lam blik smer da abis...nak makan ape nih..doreamon!!! tolong aku...lapau tahap gaban nih..ade sape2 nak tolong aku..mmber aku kemana menghilang nih...aduh...perut aku da lapau glew nih..makan feveret snack la...jngn jeles ek kwn2..(sj je sedapkan ati aku)


ni la snack feveret aku..hahahaha....ttbe ase nak mkn lasagna,sotong kunyit..ketam masak lemak...waaa...time perut lapar..smer bnde nak mkn...mama kena masak tuk ude...waaaa....:((




No comments:

Post a Comment