Monday, March 29, 2010

hari yang memenatkan...

salam..

hari nih hari yang amat memenatkan bagi aku...mane tidaknya..aku bngun awal glew..bukan ape..kemas umah..then aku siapkan report katering aku..nak antr kat ahli group aku suh die print..hikhik..

pagi td mama tinggalkan duit suh aku p byr duit kete..masukkan duit lam bank die..aduh..kuarla aku tgh ari coz nak g pg aku duk cbuk kmas umah..

mmg susah la nak dapat bas tgh hari td..setengah jam aku tggu bas..aku pun satu,ada lesen wat pekasam lam purse..sampai je kat bank..subhanaallah..amai glew hamba allah kat bank tuh..nasib baik no aku cpt je dpt..

pastu aku p la bli tket bas nak blik esok..aku sedey gak nak p esok..mama cam sedey je aku nak g sok..
aku pun blik umah pas p bli tket..odw nak blik umah..cikgu mngajar aku blajar quran tgur aku..rupa2nya dia offer aku jdik cikgu tadika tuk cuti sem aku nnti..terharu sioot..cikgu ingt aku lagi..dulu aku selalu ponteng kelas mngaji quran..takut..die seorng cikgu yg garang glew..patutla aku ponteng..hahahaha..

k la..aku sngt ltih nih..sok plak aku tulis kat blog...jngn terkejut tau lau aku jdik cikgu tadika nnti..hakhakhak

No comments:

Post a Comment