Friday, July 1, 2011

cinta Teragung...

Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya

Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu
Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu

Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku

setiap org mempunyai cara tersendiri untuk meluah perasaan yg dialami...xsemua org mempunyai keberanian yg tinggi untuk meluahkan secara lisan..sama mcm aku..lau nk kate aku nih minah jiwang xde la sngt..tp trus terang wa cakap sama lu..wa xpndai nk luahkan depan2.. sebab tuh abg wan gtau..lau dalam surat bukan main lagi..lau cakap fon...susah bnr nk dngr..oppps..terkantoi plak antr surat..korg jngn pkir bukan2..kitorg utus surat coz abg wan xleh bwk fon kan..hahaha...sekadar alasan maybe..

macam2 cara boleh luahkan perasaan..contohnya mcm melukis (aku xska wat), menyanyi (boleh tahan gak sore mcm ella kan), tulis blog..lam diari..tp tmpat pling aku xska luah perasaan kat FB..xpyh la weh..open sngt dowh nk luah kat ctu..nak plak org duk ghairah kapel..xpyh la 2minit skali update status 'sayang kamuu' 'miss you...'..cukup2 la ko ngn die je tahu...ni x, bukan kwn korg je tahu..nak plak lau ko tuh fren ngn lecterur, xsegan ke weh?? blurr jap aku... aku tau aku pun pnh post pasal pakwe aku kat cni..at least aku tahu xde org heran kat aku punya blog..( sesi menyebakkan diri) hahaha..
 k la weh..nak layan lagu CINTA TERAGUNG nih..thanks HAZAMA bawak lagu nih dngn best.. :)

No comments:

Post a Comment