Tuesday, June 28, 2011

happy..gembira...

salam...nampaknya level kerajinan sudah meningkat..wink3..hari ini aku happy sangt..patutla bertenaga je bangun tido ai nih...huhuu..kepenatan semalam hilang bile aku dapt tido dngn nyenyak semalam...selalunya asyik terjaga je...

Ada bnyk sebab aku happy hari ini...antaranya adalah
 1) supervisor aku xde kat opis ai nih...die g Miri coz ade pre-mob tuk projek baru..yg akan start xlama lg...officer department aku sumer g outstation.. tinggal la aku sorg2 dalam department aku nih..hahahha..(kurang ckit kerja aku mggu ni)

2) bos2 @ project manager sumer xde g Miri n labuan maybe...tggl staff pompuan je amai kat opis..lau ade laki pun ciput je..hahaaha

3) part ni yg paling best..setelah semalaman aku tggu result aku kuar..actually official result kuar semalam..tp aku xleh nak access coz system down waktu aku nk bukak tuh..kekecewaan aku sem lepas dapt jugak di ubati, dirawati...bukan nk berlagak..tapi aku bersyukur coz pengorbanan aku tuk sem nih berhasil jugak..xsia2 aku stadi group ngn kakmah,norra,acap n ijat..thanks kawan...
ni result sem 1 yg buat aku KECEWA gler2

ni result SEM 2..alhamdulillah..
k la..ade kerja lak nak na wat..aku kna wat final doc plak..hadoi...(supervisor aku xbg sebenarnya aku wat kerja nih coz ni bkn kerja deparment aku)
p/s aku di buli!!!!!

No comments:

Post a Comment