Saturday, January 15, 2011

i love you very much..

waaaaaaaaaaaaaaaaaa....udah lama enggak update bolg..eh2..asal lak jadik minah indon nih..hahahaa...MySpace
ahmad ridzuan

tujuan aku update kali nih bukan nak cter bnde2 tuh sumer..aku nak cter sal sorg mamat nih..hahahaha...kenal x sape nih?? my family already know this guy..this is encik lebah aku la...hahaha..tetiba ase rindu kat die..MySpaceyea la..da lama xmesej ngn die...name die Wan..hikhik...ni pic time kitorg 1st time kuar..waktu nih xknl pun die...this guy very2 sombong when i was met him for the 1st time..MySpacespatah aku tnya,spatah die jawab..xmnyak modal kot..lagipun abg aku cakap die pemalu ckit..hahaha..die nih kawan Angah.. aku leh knal die pun sebab die dtg jejalan kat umah aku..sbb tuh aku knl..ahahaha..Wan nih orang perlis.. 

kelakar gler lau rewind balik cara berkenalan ngn die..hahaha...asal cakap je mesti ade 'no'..cmner ek..korg penah dngr org perlis cakap ngn loghat yg pekat.. Wan slalu pesan..'jaga diri baik2 no'..pakcik nih lau cakap mesti ade je nasihat nak bg kat aku...hahaha.MySpace.pepun aku sayang die...


sekarang aku xdpt kontek ngn die coz die da daftr PULAPOL kat bahau..6bulan la aku xdpt kontek die..Hukhuk MySpace cik honey akan tggu cik bee k..

No comments:

Post a Comment