Saturday, August 1, 2009

how about today?? happy or sad???

salam...hari bru aku terdetik nk tulis lm blog aku..
xtau nape aku trasa nk tulis somtim je lm..
ape ek aku wat arini??
yuhuu..
ai ni kuar ngn mmber aku g bkit indah...
aku kuar xbli ape2 pn..just bli adiah tuk bestfren aku..
ai ni besday yea...aku just bli bear je kt die..aku ade gak bli ckit2 alt tulis..tp tuk aku r..huhuhu..

nak ctew sal yg hepi dlu r..
ai ni aku g bkit indah..jauh gak aku ase dr u aku..huhuhu
etupn fathin yg ajk..aku,ikin,asma,fatin nabilah n fathin ezren..
kitorg g lps zhor...
smpai je kt sna..aku wat window shopping r..hakhak
xtau nk bli ape...nk bli bju da bnyk lm loker..
aku g kt sony center..ade aku berkenan ngn mp3..
mahal ngt..lau aku bli,lri r bjet aku tuk sbln ni..huhuhu
ai ni ai jdi syera..aku bli teddy bear..comel ngt..sj je nk bli bnda tu..
aku ltih sbnrnya..nk menaip pn xlrt...yea la blik dkt maghrib~
blik je aku ase pning pale yg amt..tp skrg ok ckit kot..

erm nak ctew yg sedeh ni ssh ckit ni..
i'm very suprised..
cmner perasaan ssorg itu ble tau org yg yea syg ade org len..
aku xtau nk kte gane...
slalu aku terpikir..
tgk2 bnda tu jdik kt aku..
patutla 'die' jdik snyp je ngn aku...rupenyer af=de org len..
cmner aku tau??
aduh..aku view myspace yea..xsgka jmpa somtimg mnrik..awek yea antr comment yg romantik gtu...siap nk married lagi ngn 'die'..well so sweet..
aku xtau nk kongsi ngn sape mslh aku..ncb baik kwn aku ade..leh aku share prasaan sedey nih...
aku arap sngt aku da xjmpa 'die'...
bkn xleh nk time knyataan tp biarla aku dpt kekuatan dlu..ala poyo je aku ni...
aku akn aggp 'die' mcm kwn aku..e2pn lau 'die' aggp aku msih kwn die..


wat ever la..aku xnk pkir agi mslh yea...
mgkin lagu ni ssuai kot aku..lgpun aku ska layan lgu ni...
hehehe...



malam ini ku sendiri
tak ada yang menemani
seperti malam-malam
yang sudah-sudah
hati ini selalu sepi
tak ada yang menghiasi
seperti cinta ini
yang selalu pupus
reff:
tuhan kirimkanlah aku
kekasih yang baik hati
yang mencintai aku
apa adanya
mawar ini semakin layu
tak ada yang memiliki
seperti aku ini
semakin pupus
repeat ref

No comments:

Post a Comment