Saturday, July 18, 2009

my lovely femli.....




MY LOVELI FAMILY.....







yuhuu..abot my life right???

first of all.aku nk ctew sal dri aku dulu...aku d lahirkan pd tarikh 4 disember 1990..taun kuda tuuu..hehehe..aku ank ke-4 lam femli tau..ingt aku akn jdik yg bgsu..tup2 ader adik sorg agi..eh2,,ape ni??
aku nk ctew sal aku..gmbr kat ats tu gmbr tika aku kcik...lam bpew bulan xtau r aku..ma2 aku dulu ska ngt amik gmbr tau..huhuhu..d
a mju dri dlu







gmbr kat sebelah ni adalah girfren aku yg paling aku syg tau...ni mama aku..korg jngn pkir mnde lel plak..nem yer rohani riffin..krja kat pusat khidmat ADK tau..aku jeles tau ngn mama aku..rmai yg pggil yea ma2 gak..ner aci..kitorg ank ye je leh pggil ma2..huhuhu..grau je..mama mdh mesra ngn smer org..pe yg best mama slalu ajar aku wat kek..e2 je la yg ku mmpu wat..memasak mmg hncur glew r..lps ni aku nk syor mama bkak katering lps pencen 9t..hahaha..




huhuhuhu..cba teka sape 2???
tu aku ngn along aku..nem yer saiful nizam..tp org pggi mus..e2 gmbr tika drjh 6..keesokan ari nya,result upsr aku kuar..aku just dpt 4A je..time tu along aku form 5..mka cm siot je dua orn ni..hahaha...along skrg da kerja...grad dri UM..


ni plak angah aku..gmbr tu tika yea praktikal kt sushi king..yea pndai masak tau..amik mak aku pnya bakat..skrg yea krja kat pulau redang..jmput smer g pulau redang..pulau yg indah...hahaha..




kakak aku plak skrg ni kerja kt ADK KUANTAN...jdik pembntu anti-dadah..kerja sama mcm mak aku..xde gmbr yea nk posts kt cni..ma2 aku kte yer iras ma2 aku tika muda dulu..amai kate g2..jeles aku...ni achik aku tika taun ni kot..






ape cer ngn adik aku sorg ni???huhuhu..aku ade sorg adik je tau..adik aku lani stadi kt uitm dungun amik bisnes stadi..huhuhu...ska aku adik aku dpt stadi kt cni...aku sayang ngt adik aku..yea la kwn aku,yea la msuh aku tika duk umah...bile duk jauh ngn yea ase cm rindu semacam je...huhuu..adik aku ni pndai masak tau..yea sama ngn angah aku...aku syg r sumer femli aku..miss u all...ni adik aku ek...


No comments:

Post a Comment